Tky58 1 buçuk aylık bebeğim var ilk 3 hafta ağlayarak çığlık atarak emzirdim en son ben artık emzirmiycem mama vericem dedim çünkü doğum sancısıyla eş değer bir acı çekiyordum 😂 tüm kremleri kullandım herkes farklı bi krem önerdi eşimi sürekli eczaneye yolladım hiç biri işe yaramadı gittim e bebeğe hem silikon göğüs ucu aldım hem de göğüs kalkanı aldım chikonun hiç bir krem kullanmadım ped yerine göğüs kalkanını kullandım ve meme ucum iyileşene kadar silikon meme ucuyla emzirdim 2 günde geçti canım şiddetle tavsiye ediyorum şu an halen göğüs kalkanını kullanıyorum hiç bir acım yaram yok şükür göğüs pedi hava almasını önlediği için daha çok yara yapıyor 😍