PoyrazinAnnesi26 ben sabahları kendi odasında uyutuyordum zaten o yüzden alışkındı çok zor olmadı şu an 9.5 aylık 8 aylıkken ayırdım dediğiniz gibi çok sık uyanmaya başlamıştı biz odaya girince uyanıyordu. Odasına geçince oldukça büyük fark oldu.başta Genelde sabaha karşı uyanıyordu biraz uyusun diye uğraştım sonra anne yanına koyuyordum ama orada da uyumuyordu her defasında bu yüzden sabaha karşı 5 gibi yanıma almam gerekti.ama alıştı sanırım artık çünkü bu hafta kendi odasında sabahlamaya başladı.