Bu aylarda erken oda ayıran var mı ? Neler yaptınız nasıl oldu , bende odasını ayırmayı düşünüyorum aslında gözümün önünden ayiramiyan ya duymazsam diye korkan biriyim amaa bebeğim bizim en ufak dönme en ufak hareket etmemizden uyanıyor ayrı odada olursa sesden uyanmayip daha uzun uyuyacağıni düşünüyorum doğru bir kararmi bilmiyorum neler yapmalıyım sizce siz nasıl bir yol izlediniz ?