Aesma 2 haftaya kadar uyandırmaya çalıştım çok zorlanıyorduk uyanırken uyanıp emdikten sonra da uyumuyordu daha çöm zorlanıyordum. Sarılık riski dönemini atlattıktan sonra hiç dokunmadım kendi ne zaman isterse uyandı. Şimdi de 2 aylığız saat 12 de yatıyor sabah 6 da uyanıyor emzirip geri yatırıyorum. Kilosu da boyu da gayet iyi gidiyor çok şükür 🙏🏼 Uykularını alamayınca daha hırçın oluyorlar.