Gecesmom 4 saati geçirme demiş yani uyurken 4 saat uyuyabilir kendi uyanmazsa o zaman kaldır emzir demek. Bunu yani 2 saatte bir emzir olarak nasıl anladınız😕 Gece uykusu gelişim açısından çok önemli olduğu için doktorlar 2 saatte bir uuandırmayı önermiyor böyle yaparsanız alışkanlık kazanır ve büyüse de uyanır. Ben 2. Ayımıza kadar 4 saatte uyandırıyordum gece 2. Aydan sonra kendi ne zaman uyanırsa emziriyorum 6 saate kadar uyuyor 76 günlüğüz kilo alımıda çok iyi. Bu arada gündüz çok sık emiyor.