Merhaba anneler benim kızım 18 aylık oldu hala yürümüyor tek başına elinden tutarsak veya anne baba karşılıklı birbirimize gönderirsek gidiyo 2-3 metre yuruyo ozman yürüme arkadaşında hızlı hızlı kosuyo neredeyse emekleme dersen çok hızlı. Ama tek başına hiç biyere gitmiyo hemen oturup emeklemeyi tercih ediyo. Koltuktan Felan kendi iniyo bana bı akıl verin. Doktora götürdüm kan değerlerine baktı kan değerleri ferritin d vitamini Felan baya düşük çıkti şimdi ilaç başladık. Benim gibi olan varmı nasıl yürütmeyi başardınız. Teşvik edemiyorum sevdiği oyuncağı flean koyuyorum önüne hemen ayakta duruyosa bile o yuncagi almak için oturuyo emekleyip gidiyo. Bu arada ayaktada uzun süre durabiluyor