Hezale Yorumlara katılıyorum aşırı gereksiz. Bebeğim tabağı hemen kaldırmayı öğrendi 😂 kaşık zaten bi işe yaramadı.
edizveuras Guneyinannesi1 cogu kisi onermiyor oioi tabak kase yemege koku veriyormus buyuk tabaklari yapismiyormus fln bende bardagi ve kasigi var tiksindim kullandirmiyorum