Bezelyem Aybukeomrrr onu demek istemedim canım. Mamayla kaynar suyun direk temas etmesi iyi değilmiş. Önce suyun ılıştırılıp sonra mamanın eklenmesi lazımmış
Pcoslubiranne Tutku7 termosuna gore degisir benimki 8 saat dayaniyordu. Icecegi sicakliktan bir tik sicak yaparsaniz bile olur soguma derecesine gelince hemen hazirlarsiniz.
zgeayaz Aybukeomrrr hip bebegım sevmedı kokusu cok iğrenc aptamıl konformıl gazlı bebekler ıcın onu kullanıyorum cok ıyı geldı
Hly123 Esramertt bebeğim doğduğundan beri mama içiyor ben hep bu şekilde haptım hiç kabızlık sorunu yaşamadık şimdi 6 ayı bitirdi yine kabızlık sorunu mama açısından yaşamadım yani koyu dediysem bi ölçek fazla koyuyorum zaten bu kabız yapmıyor
Hly123 birkupalatte kafama göre değil bi ölçek sadece fazla yapıyorum o kadar ama bunu doktora soracağım tabi böbreklere zarar veriyorsa elbetteki vermem
palatuba Hly123 Ölçüsünden fazla mama kabız yapar bağırsakları yorar. Bence normal ölçüde vermelisiniz.
birkupalatte Hly123 Tabiki siz annesi olarak eminim gerekeni yaparsınız. Bencede bir danışın doktora 🤗