Tutku7 ya çok araştırdım sordum kaynatan var kaynatmadan kullanan var suyun kaynatma amacı da zaten kirliliği ya da zararlı bir şey varsa ölsün diye
ben böyle yapıyorum değişiyor, pek de dikkat etmedim açıkcası 💓 sıcak suyu da ılıtmak gecenin köründe kalkıp hazırlamak bana çok meşakkatli geldi ben böyle yapıyorum daha pratik oluyor dışarda da öyle iki saat ben ılıtmayı mu bekleticem zor ılıyor ayrıca