Bilgeball Merhaba, İstanbul ve çevresinde kanser hastasına verilmek üzere anne sütüne ihtiyacımız var, yardımcı olabilecek kimse var mıdır?
Sahide Bilgeball ben yardimci olabilirim 2 aylik bebegim var gelen sutumu sağıp buzluğa attım 05511630018 istanbul ümraniye
Elif_a Esra35 merhaba ben de anne sütümü bağışlamak istiyorum. İzmir’deyim, sizde izmirdesiniz sanırım.
E_yelz Anne sütü satmakta nedir sizde hiç mi Allah korkusu insaf yok vicdan Sahibi olun azıcık işi ticarete dökmüşsünüz pes gülünesi durumdasınız az utanında satıyorum yazmayın bari yazık insanlıgınıza
Ebrumtmt Sevban kanser hastaları için satmanız ne kadar doğru madem fazla madem çöpe döküyorsunuz hayır yapmayı neden düşünmüyorsunuz
Cikolata Hiç merhamet vicdan kalmamış hasta insanlara bile süt satmaya çalışılıyor yazık.... hayır yapmaya da ihtiyacımız var arkadaşlar kendinize gelin!
Omursmom Kanser hastalarımıza Allah’tan acil şifalar diliyorum onları anlıyorum ama onun dışında bebeklere ne cesaret alabiliyorlar bilmedikleri insanlardan süt şaşırıyorum hastalıklar kol gezerken 🤦🏻♀️
Lykia Gerçekten iğrenç bir durum ya kusura bakmayın ama durumum olmasa bile satmam anne sütü satmak nedir iyice saçma sapan olaylar gelişmeye başladı bu platformda. Hadi hayır yapsanız anlarımda böyle zor durumda olanları kullanıyosunuz resmen ya denize düşen yılana sarılır misali!
Hcrn_brnc Merhaba bende samsunda oturuyorum stoklanmis sutum var ihtiyacı olan varsa yardımcı olabilirm Instagram hesabim hicran ayyıldız birinci burdan dm atabilirsiniz.