Aseltos Pelin476 bursada oturuyorum ben nasıl yardımcı olabilirim, buzlukta en geç 1 aylık sagılmış 3 litre kadar sütüm var
Papatyam1703 BABAM zaten bebek olmayanlardan bahsetmiyorum Allah şifa versin bir umut diye tutunmanızdan değil kastım bebekler arasında olanı soruyorum
Yagmur-- Merhaba,buzlugumda bayagi bir sut var.1 yillik 2 yillik. Hepsini kanser hastalarina vermek istiyorum ucretsiz. Taze olmasa da faydasi olur belki. Istanbuldayim.
BABAM Yagmur-- Merhaba derin dondurucuda en fazla 3-6 ay vitamin mineral değerini koruyor... Malesef çok Kırılgan özelliği var... Şu an elinizdeki sütler hiç bir işe yaramaz... ilginiz ve duyarlılığınız için tekrar teşekkür ederim Minikerkegim
Sevban Ankarada anne sutu ihtiyacı olanlar satıyorum bana ulaşın bebegim emdigi halde fazla sutum var ve dokmek zorunda kaliyorum en azindan baskasına yarasın
Ebrumtmt Sevban kanser hastaları için satmanız ne kadar doğru madem fazla madem çöpe döküyorsunuz hayır yapmayı neden düşünmüyorsunuz
Esra35 İzmir den yazıyorum. Anne sütü ihtiyacım var kanser hastası babam için yardımcı olabilecek varmı acaba
Elif_a Esra35 merhaba ben de anne sütümü bağışlamak istiyorum. İzmir’deyim, sizde izmirdesiniz sanırım.