Bitikmomi bu ilk denemeleri. Biz zaten konuştuğumuzda olmayadabilir testler bazen bozuk oluyor vs dedim. O kesin yok diyor ve bu beni üzdü. Tahlile 3 gün var ve o 3 günde gebelik yok diye kendisini üzmesini istemiyorum çünkü bence var 😊 o zaten yok diyor. Ben de ben mi yanlış görüyorum acaba diye sizlere sormak istedim 😊 herşeyin hayırlısı. Biz kötü ihtimale de alıştırdık kendimizi