edizveuras RundownMom ekimde dogum yaptim aralik ayinda spiral taktirdim arada akintiyla karisik kan geliyor.. yogun kan da gelmisti ben adet oldugumu dusunmustum..
crazymommy RundownMom 😅😅😅😅 Ya prezervatif de yırtıldı falan banada yaramıyor du o yüzden onu eledik tehdit bile edemiyorum anlayacagın🤔😅😅😅😅😅
Deletedmom_13 RundownMom bende adet olmadan taktirdim spiral. İlk taktirdigimda kanamam olmuştu bitti sonrasında adet görmeye başladım bu spiral yüzünden. Her ay adet görüyorum artık maalesef
crazymommy RundownMom Aynen aynen tekrar hamile kalıp dogum yapmak tan korkmuyorum 🤣🤣🤣🤣 yürek yedim galiba 🤣🤣🤣🤣