RundownMom Yaklaşık 10 gün önce taktırdım. Ara ara akıntıyla karışık kan geliyordu lekelenme şeklinde ama biraz önce baktım adetim gelmiş gibi kan vardı. Bu normal mi sizce? Ağrım falan yok ama. Adetime de daha çok var.
2-prensesannesi RundownMom benımde ara ara kanamam olmuştu 45. Günü taktım adet gibi kanamamda geldı adet oldum dedım 10 gün falan sürdü takınca kaç ay falan düzensiz oldu 1 yıl oldu takalı halen de ayımda oluyorum ama lekenme biraz fazla sürüyor normal yanı
bjkbb RundownMom bence normal ben spiral taktırdktan sonra 20 gün kanama oldum kaydımı acaba diye düşündüm doktor 3 ay tolere ediyoruz geçmezse çıkartıriz demişti kontrole gittiğimdede kaymadıgını anlayınca bekledim öyle yavaş yavaş bitti kanamam. Sadece arada bir lekelenme olur ama oda her zaman değil
edizveuras RundownMom ekimde dogum yaptim aralik ayinda spiral taktirdim arada akintiyla karisik kan geliyor.. yogun kan da gelmisti ben adet oldugumu dusunmustum..
crazymommy RundownMom Ben oğluma sprial kayması yüzünden hamile kaldığım için şimdi de o psikoloji yi ben 2 3 ay yaşadım ilişkiye girmeyecek kadar etkilenmiş tim ama şimdi çok düşünmüyorum atlattım bayagı şükür
Semaab 2-prensesannesi lekelenmeyi adet gününden sayıyor musunuz peki Bende de var bir türlü cevap bulamadım bu soruma
2-prensesannesi Semaab evet zaten ayda bir oluyorum 4 gün falan öne gelıyor sprıalden önce 7 gün sürüyordu şimdi en fazla 9 gün sürüyor zaten bayanlar da 10 gün normal 10 gün den sonra özür sayılıyor