Maviii555 25 aylık 10500 Gr.
21 aylık iken 9500 idi. O zamanda vermişti fakat içirememiştim bebeğime. Tekrar gittik bu kez rapor olarak yazdı içiriyorum bir şekilde . 5 gündür daha iyi toparladı . Raporsuz da alabilrisinzi eczaneden fakat pahalıya gelir.
Gastroenteroloji bölümüne yönlendirilmiş idik, çocuk doktoru tarafından.