Aleynaa1 aylizinannesiii birde her paket gittiğinde tekrar rapor mu yazdırmanız gerekiyor yoksa bittikçe eczaneden alabiliyor musunuz
Prensesannesiii123 aylizinannesiii peki raporlu mamaların markasını biliyor musunuz sizin kullandığınız dışında hangi mamalar var raporlu ?
Aleynaa1 aylizinannesiii doktorunuza evolvia rp yazmasını siz mi istediniz yoksa siz istediğiniz mamayı mı alıyorsunuz
aylizinannesiii Aleynaa1 Doktorum kendisi yazdi direk evolvia rp başlıyoruz dedi denedik ictigi icin devam ettik almaya 😍
Aleynaa1 lyl0742 her mama almada rapor mu yazdırmak lazım yoksa bittikçe mesela gidip alabiliyor musunuz
lyl0742 Aleynaa1 Rapor 2 senelik çıkarıldı biz sadece gidip alıyoruz eczaneden onlar bebeğin tc sini girdiği zaman görüyor sistemde zaten tekrar reçete de yazdırmıyoruz
aylizinannesiii Aleynaa1 İki sene boyunca gözüküyor rapor sadece anlastigimiz eczaneyi arayıp mama siparişi veriyoruz getiriyor rapor bir kerelik
Momylion deniz-95 anladım geçmiş olsun bizde döküntü yok da doğduğundan beri yoğun gaz var doktor da çok aşırı gazlı bebek demişti. Başından beri gürültülü kakası vs var son zamanlarda da mukus gbi biseyler farkettm kakasinda paranoyak oldum bu konuda 😑😑😑
Momylion deniz-95 mukus tam nasıl oluyor bide miktarı da önemli mi yoksa küçücük bile olsa o mukuslu olarak mi geçiyor
Hllsyma aylizinannesiii bizde kullanıyoruz da alerji maması hiç tadı yok ya dedim acaba o marka iyi mi biraz da olsa tadı var mı
doruknaz deniz-95 oğlum 3 yasında hala tamamen atlatmış değil. Her bebekte bir olmuyor. ama coğu 1 yasına kadar atlatmış oluyor.