Melikeeeecansuu neden psikoloji bozulsun ki ne kadar güzel söylemişsiniz kafanıza takılanı gidin doktora sorun sizde okuduklarınızdan etkilenmek yerine doktora gidip sorabilirsiniz. Otizm veya başka bir şey sorarak tartışarak fikir alışverişi yaparak birbirimizle konuşarak anlamaya çalışıyoruz tabiki doktorda var anneler burada sorup doktora gitmemezlik yapmıyor ama konuşmak lazım doktor harici insanız buna ihtiyacımız var.
ben sadece şunu söylemek istiyorum konu ne olursa olsun etkileniyoruz onu yazmayın, psikoloji bozmayın vs bu hepimiz için geçerli değil sen/siZ beğenmedin diye neden yaZmasınlar psikoloji bu kadar kolay bozulabilen bir şey mi ? Etkilenmek senin elinde birbirimize saygı duyalım