Melikeeeecansuu ya bişey diyeyim mi yemin ederim yazdıklarınızın hepsine sonuna kadar katılıyorum ve şunu eklemek istiyorum evet zor bi süreç hem anne için hem bebek ama inanın bende psikoloji kalmadı. Geçtiğimiz günlerde bir anne buraya baya uzun bir Otizm başlığı açmıştı çokta güzel anlatmış kendini ve bebeğiyle ilgilenerek bu süreci aşmışlar ama inanın onu okuduktan sonra oğlumun her hareketi bana bi şüphe uyandırıyor şuan 20 aylık sesleniyor mesela bakmıyorsa hop Google yaz bak tekrar başka bi şey dene yapıyorsa rahatsa yapmıyorsa sorun mu var acaba diye düşün yemin ederim allak bullak oldum, bu stresimi eşime ve oğluma çok yansıtıyorum işin kötüsü de kendimi yiyip bitiriyorum acaba iyi bir anne değil miyim niye böyle oldu falan gibi..