gizooo122 Haticeyns merhaba cvap verin lütfen şişlik sorununa iyi geldi mi yani kayboluyp diyenler var sizinde öyle mi oldu küçükfü mü sadece alcam da çok pahalı emin olmak istiyorum
Haticeyns gizooo122 merhaba düzenli kullanımda emin olun hepsini geçirirsiniz ben düzenli kullanmadım onda bile etki etki kanama durdu şişlik indi kabız olmamaya çalışıyorum
gizooo122 Haticeyns şişlik baya indi mi acaba kaybolur mu bazıları tamamen kaybolur diyorlar almaya da çekiniyorum ben pahalı diye denicem ama bide fissürde var bende zaten
Haticeyns gizooo122 inanır mısınız sadece 3 kez falan kullandım aşırı memnunum şişkinlik fazla geçmedi ama kanama konusunda beni çok çok rahatlattı çok şükür 🙏🏻
gizooo122 Haticeyns şişliğe çok iyi geliyor diyenler oldu da ondan sordum almayı düşünüyordumda teşekkür ederim cevap içinn