Barisko bende hemen hemen o dönem aynı sorunu yaşadım. 2 gün müdahale etmedim geçer ped tahrik etmiştir falan dedim ama o 2 günü nasık geçirdim bana sor. Baktım olmayacak araştırdım sezeryandan sonra oluyormuş hemen şunu denedim ve inan 2 saatte hiçbişeyim kalmamıştı. Saf asitsiz soğuk sıkım zeytinyağını bir çay bardağına koy banyoda kalsın sürekli ki gör onun içine pamuğu batur çıkar ve oraya koy. Rahatsız edici ama umursama. Ve her tuvalete çıkınca tekrarla bunu. Hemen geçtiğini görüceksin ve tekrarlamadı şükür