Aliaslan1 evt çok gaz var sürekli kıvranıp duruyo. Her uyandgnda emziryorm yoksa geri uyumuyo. Hata yapıyo olablrm ama dayanamyorm artk gözlerm çöktü. Şmdi tam olarak doymadan uyuyoda o yüzden mi acaba saatte bir uyanıyo diyodum ama sanrm gazdan evet 🤷🏻♀️🙂🙂