Bebeğm 2 ay 20 günlük.memede uyuyo malesef.her yatağa bırakışmda yada uyku aralarında hık hık hık diye sesler çıkarıp nefessz kalıyomş gibi sıçrıyo ,korkuyo ama belli. O şekilde uyanıyo. Dün gece 10 dan 3 e kadar bu şekildeydk. Dualarda okudm düzelmedi hala aynı.neden oluyordurki bu. Bide ellerni kafasnın iki yanına yumruk yapıp bacaklrnıda karnına çekip öylece kitliyo kendni saniyelrce bekliyo 🤔