Yingyang Öncelikle çok geçmiş olsun ben de 30 yaşındayım yaklaşık yedi yıl önce öyle şeyler geldi ki başıma ama çok şükür yaşıyorum kanın bitti kan takviyesi yapıldı. Çokta uzatmayayım ama en son 2 yıldır süren bagırsak problemim var arada nüksediyor affedersin günde 7-8 kere büyük abdeste çıkıyorum. Zayıflıyorum hep. Bende gastroya falan gittim tabi. Huzursuz bagırsak sendromu dediler ama gecelerce Ağrıdan agladım hep. Sürekli midem gur gırrr ottu kimse çare bulamadı ne ilaç ne doktor gitmediğim yer olmadığım test kalmadı belki civarda. Ama psikolojiye bağlı bir bagırsak durumu diye inandırdım artık kendimi . Belki öyle bişeu olabilir. Doktora mide kanseri miyim söyleyin dedim. Ama ille kötü bişey olacak diye bişeu yok. Benim de değerlerimin hepsi ne yazık ki süper değildi ama en kötü senaryoyu doktorlar söylemek zorunda