Alazgizem Yingyang kistlerin varsada bu degerlerin yuksek çıkabilir mesela cikolata kisti… yada bagirsaklarin tembelliginde.. Rabbim sifa versin kötü düşünme
Yingyang gzm_42 çıkmıyorum canım kabızlık var sürekli yiyorum yediğim nereye gidiyor bilmiyorum 45kilo oldum
gzm_42 Yingyang ala ala başka doktorlara da git gözük kuzum bı Allahım şifa versin inşaallah kötü düşünme bnde 3 4 kere çıktığım oluyorsa onun için sormuştum iyi düşün iyi ol beyin tümörü ameliyatı oldum bende biliirm bu korkuyu ama içini ferah tut
agns Yingyang Allah’ın izniyle çıkmaz inşallah korkma canım benim annem 8 kere tuvalete gidiyordu hep araştırdılar strese bağlı olduğu çıktı öyledir inşallah dua et iyi düşün iyi olsun Rabbim 2 meleğine acısın 🧿🧿❣️
Nscaslan34 Yingyang niye anestezi yapmiyor. Annemde oldu geçende uyuttular. Bizde hatta dedik devlet hastanesi uyutmaz falan diye ama uyuttu.
Yingyang Nscaslan34 uyutmada geç randevu veriyorlarmış bende anestezi olmadan dayanamam dedim oda bıan önce yapmamız lazım dedi eğer tomo sonucumda tümör çıkarsa hocalardan rica edeceğim dedi tıp fakültesine gidiyorum
Nscaslan34 Yingyang 1 ay sonrasına vermişti bizim oldu şimdi sonucu bekliyoruz bizde gecmis olsun size de ama durumunuz müsaitse özele gidin uyumadan yaptırmayın
agns Yingyang genelde rahim kanseri ishal olarak gösteriyor kendini bağırsak tembelliğidir inşallah içini ferah tut