Uzayiko evet benim oğlum 4,5 aylık şuan tek akış içiyor yarın gene tek akış alıcam bide ayrıyetten 2 akış başlık alcam bu ay bitince 2 akışa geçmeyi deniycem . Ama tek akıştada şöyle bişey var 0 aylık olanı var dar delikli bide hafif serbest delikli var 1+ olanlar onlarda 3 aya kadar . Sonra 3 akışa geçiyosunuz 6 ay üstü için falan diye gidiyor anlatabildim mi bilmiyorum karışık oldu 😂