Glsmnn aynen bizde de durum sizin gibi bi sinirle elime vuruyor biberonu sıkı tutmasam yüzüne düşer o derece bende zorlamiyorum kaşıkla falan veriyorduk kolaya alıştı hiç çekmedi biberon yemek istemediği ilk zamanlar artık vermiyorum öyle sadece uykuda veriyorum uyanıkken mümkün degil doktorun dediği miktarda yemesi anca 60 90 çok nadir 120 yer oda tv açarım şarkı söylerim şaklabanlık yaparım aman yesin diye