Bir tane cevizi ikiye bölün içine balmumunu iyice sürün yani katman olacak kadar kalın bi şekilde ama ceviz biraz büyük olsun çok işe yarıyor mutlaka deneyin emzirmediğiniz zamanlar da gündüzleri göğsünüzde kalkan gibi dursun baya işe yarıyor hem göğüs ucunuz çamaşıra deymiyor hem de çok iyileştiriyor benim ki yara olmaya başlamıştı kullanmaya başladım baya işe yaradı bi yandan da lansinohu kullanın göğüs ucu yara olanlar deneyin asla pişman olmazsınız 🙏