Rabiasya21 bende göğüs ucu yarasından çok çektim, hala da çekiyorum, anlattığınız durum süt incisi ya da süt kabarcigi deniyor, orada süt birikiyor ince bir kanal tıkanıyor, eğer inci patladiysa kanaldaki sütün boşaltılması gerek, banyoya girin sıcak suda yumuşatın sağın, çıkınca da karbonatlı suda bı kaç dakika bekletin göğsünüzü, sonra lansinoh sürüp yatin sabaha acınızın azaldığını göreceksiniz