Ben en son ocağın 18 de oldum kızlar bebeğim 6 aylık emziriyorum ve eşim korundu hep olma ihtimali yok gibi niye gelmiyo hala var mı böyle başına gelen acaba beni bi ferahlatsa ya çok korkuyorum test de yapamıyorum korkudan hiç hamilelik belirtim de yok