pattisanne Aysederindemirbas hadi yaaa. Ben test almaya korkuyorum neyseki yorumları okudum çok fazla kişi gecikmiş
Fyzkcr Benim de bir hafta gecikti iki kez test verdim negatif çıktı ama dedim kesin hamileyim bu kadar gecikmezdi tam moda girmiştim ki hasta oldum şükür 😀
Hasanhaticeazraderen pattisanne 16 gün gecikti bebeğim 4.5 aylık çok korkuyorum gerçekten umarım değilizdir 😭
Aydan35-yagiz Bu ay ilk kez 8gun gecikme oldu ki günü hiç sasmazdi 7.gun test yaptım negatif çıktı 8.gun regl oldum
Mumoslu30 pattisanne canım formda baya kişinin gecikmis benimde geciktiii cokk oldu hatta her hafta bir test yaptım toplam 3 test negatif çıkt😁😁 4 aylik bebisim var korku heyecan hepsi bir arada 🥰🥰❤️
pattisanne Musam benim ki 1 hafta gecikme ile bugün geldi sonunda . Rahat nefes aldım darısı başınıza ☺️ vallahi tek çocuk bile zor iken 2 çocuk bir arada gözümü korkutuyor.
aylizinannesiii pattisanne Bende yarin normalde regl gunum korkuyla bekliyorum asla istemiyorum 😁 her ay regl icin dua ediyorum😁😁😁