deno1 kızım 35 haftalık 2690 doğdu. 16 gün küvezde kaldı 2700 çıktı. Doktor kilo alımını yavaş bulduğu için 2.ayında meme+mama başladık. 1 2 ay bu şekilde beslendi. Sonra sadece meme.4 aylıkken 4800 civarıydı kilosu. Aylık ortalama 800 gr falan alıyordu doktor da gayet iyi dedi.. Şu an 9 aylık, 8600 galiba daha kontrole gitmedik evde tarttık. Kontrollerinde doktor her şeyi yeterli buluyor