Elifsersen deno1 2450 gr doğdu. Şu an 5 aylık olmak üzere 4 ay kontrolünde 7400. Gr dı. Şu an 8 kg geçmiştir diye tahmin ediyorum Kilosunun sebebi emzik almaması ve beni emzik niyetine kullanması. O şişmanladıkça ben eridim 🥲
Irmakprensesinannesi deno1 özel mama kullanmadiniz mi bizde 1865 gr doğduk 4 kg ulaşana kdr özel maam kullndk aptamil premetil i sonra sma ya gectik sütüm car olmasına rağmen mamaya devam edildi
Irmakprensesinannesi deno1 kızım şuan 7 ay 8 günlük 7200 gr 68 cm zayıf uzun boylu kilosu vat ama boydan göstermiyor doktorumuz kilo nrml sınırda ama boyu üst sınırlarda dedi gelişimi iyi buldu
Hulyaaa deno1 olsn cnm alır hiç korkma bolbol emzir annesi prematüreler dhaa cbhk toparlıyor. Bnm kızımda 35 hafta 2650 dgru 4 aylık 8 kg di bebekden bebeğe değişiyor kuzum beslenmesini arttır Allah’ın izniyle çabucak toparlar
deno1 Irmakprensesinannesi kullandık 3 kiloda bıraktık anne sütü almadi hic ozem mamadan sonra smaya geçtim bende alerjisi çıkınca şimdi alerji maması aptamil pregominle devam ama kilodu az iste
Balbocugu deno1 2100 gr doğdu biz Aptamil kullandık çok kabız oldu Şuan bebelac gold hipp karışık gidiyoruz şükür bi sıkıntı çıkmadı🙏🏻Kilosu da doktoru normal diyor ayını yakaladı sanırım
Balbocugu deno1 ya normalde 4 5 saatte bir yemesi gerekiyormuş ama biz 3 saatte bir yemeye devam ediyoruz 120 Cc içiyor
deno1 Balbocugu benimki içmiyor 3 saati istemiyor yada kusuyor bende 4 5 saate 90 anca veriyorum inşallah ek gıdada yakalarız bizde
deno1 Balbocugu 10 gün önce 54 muydu neydi yanlış hatırlamıyorsam cunku ben kiloya takmış durumdayım boy hic umursamadim belkide yanlış biliyorum ama bizimde boyu hep geriden
Balbocugu deno1 yakalarsın canım dönem dönem yapıyorlar öyle bizde geçen ay red yaşadık 60 bile içmiyordu 10 dk bekle ver 10 dk bekle ver içecektir. Bide bi tık zorla midesi küçük kalmasın mesela 90 mı içiyor 100 vermeye çalış
Balbocugu deno1 bide biz hafiften ek gıdaya geçtik yemek istiyor çünkü doktoruna danış istersen bazı bebekler mama yemek istemiyor. Ben o yüzden bu zamana kadar hipp bebelac gold karışık geldim çabuk sıkılıyor