Kbr_ea Canım ben 6 sene önce Sağlıkçı olmama rağmen İlkokul Öğretmenimin ikiz bebeklerine bakabilir misin demişti ısrarla ikiz bebeklerine bakmıştım haftanın 3 günü 800 TL veriyordu. Bazen de yol ücretimi. Eve geldiğinde de hep Pasta Vs alıyordu . Gelene kadar da hem bebekleriyle sabahtan akşama kadar ilgileniyordum hem de yemek yapıyordum Temzilik zaten olması gereken Aşırı temiz biriyim. Çocuklar 2 saat uyuyor 75 TL fazla diye düşünme. 4 saat çocuğuna bakıyor , sorumluluğunu alıyor. Önemli olan güvenmen ve bebeklerinle ne kadar kaliteli bir vakit geçirdiği. Sorumluluğu çok ayrı birşey ya Ben bebeğimi Aileme emanet ederken bile işimi en hızlı bir şekilde halledip eve geliyorum. En güvenilir olmasına rağmen aklımdan çıkmıyor . Ne kadar vermeliyimden daha ziyade Bebeklerine verdiği kaliteli eğitime bakmalısın. Bebeğime ne veriyor? nasıl vakit geçiriyor? Neler yapıyor vs. İşe akmadan önce şartları kabul edip şimdi de az demesi de tuhaf tabi. Hak yenilmemesi taraftarıyım canım 🤲