Kbr_ea Arkadaşlar merhabalar bebeğim 1 yaşında. haftada 1 yada 2 gün bakıcı çağırıyorum. 4buçuk saat bakıyor ve sadece bebeğe bakıyordu. 75 tl veriyordum günlük ücret. sizce ücret nasıl? Sizler ne kadar veriyorsunuz bakıcıya?
Zeyzey2019_ Kbr_ea yarım gün için gayet yeterli gibi. Asgari ücreti 30 güne böldüğünüz zaman 141 lira gibi bir ücret çıkıyor günlük olarak ve yarım gün geliyormuş. Bana normal geldi açıkçası bu ücret.
Yesim-1 Kbr_ea 1 gün geliyor 1 gun gelmiyor geldiği günde yarım gün hafta sonuda tatil 1200 veriyorum
Kbr_ea Aysen58 yaa hala az diyor kadın ne yapacağımı şaşırdım. Tam gün olsa neyse. Yarım gün 4buçuk saat bakıyor ve ev işi de yapmıyor sadece bebeğe bakıyor. Bebeğimin de öğle 2 saat uyku saati var o arada da oturuyor hani
RuzgarMommys Kbr_ea Az demek istedim evet saatine 100 tl isteyenleri duyuyorum da o yüzden Yine de 4 4.5 saate en azından 100 tl vermei gerekir bence tabi
Nltka Yani içerisinde uyku süresinde var bence iyi gibi . Tam gün gündelikçi ablaya 200 veriyoruz biz .
Zeyzey2019_ Kbr_ea iyi de ne bekliyor ki Başka. Bir de bu 4 saatin 2 saati uyku ile geçiyormuş ve bebeğiniz uyuduğunda hiçbir şey yapmıyormuş. Hani o uyurken biraz ev işi yapsa yine verilir birşeyler ama siz aktif olarak 2 saate 75 lira veriyorsunuz aslında.
Nltka Kbr_ea yok hayır sadece temizlik için geliyor . Bebeğin bakıcısı ayrı geliyor ama aylık ücret veriyoruz bakıcıya .
Kbr_ea Zeyzey2019_ evet. Bende artık ev işi yapmasını isteyeceğim galiba. o şekilde onun istediği ücreti verebilirim diye düşündüm günlük 100tl istiyor🙄
Sagner Kbr_ea bence bakıcınıza 2 saatte 100 tl kazanılan bir meslek için insanların yıllarca dirsek çürüttüğünden bahsedebilirsiniz. Kolay mı kazanılıyor o para. Ama pardon o kolay kazandığı için herkesi öyle sanıyor olabilir.
Gizemlibirisi Valla öyle bir iş keşke benim elime geçse çok severim hem bebek bakmayı. 4 5 saat nedir ki. Fiyat olarak gayet iyi
Aysen58 RuzgarMommys ya tüm gün olsa günlüğü 100 TL.olsa hep haftaici baksa 2000 yapar yarım.gun bakıyor ama. ( Haftasonu saymıyorum) bence 75 iyi
RuzgarMommys Uyku süresini de icinden ayiramazsiniz ki Yani o kişi 4 .5 saat evde sonuçta baska biyerde değil. Ozaman bizlerde ise gidince kac saati aktif calisiyoruz okadar para alalım olmaz ki
Kbr_ea RuzgarMommys yani ben öğretmenim 1 dk sustuğum olmuyor okulda bulunduğum sürece. 5 dk sessizce oturmak benim için lüks oluyor haliyle. Ondan dolayı 2 saat uykuyu söyledim. 75de şu şekilde: Hafta içi her gün gelse 75ten aylık 1500 ediyor normal diye düşündüm. Sizlerin de fikrini almak istedim.
Neslii933 Ben yarım gün 9 13 arası 1500 e anlaştım . Ama sonlarına kadar hakediyorlar az bile. Bakici sonuçta onu iş olarak yapıyor ve dört buçuk saat çocuğuna vakit ayırıyor onun sorumlulugunu alıyor. Uyku saati ni sayip ücreti çok bulmak haksızlık geldi bana.