Onurbunur ben ilk yatış yapacağız dediklerinde bir ağlamıştım hastanenin ortasında görmen lazım dersin ki gerçekten kötü bir şey oldu o an insan anlayamıyor çok kötü bir şey sanıyor ama ağlamama değmedi ve şuan o halimi hatırladıkca hem utanıyorum hem gülüyorum yemin ederim bak sana o yüzden üzme sıkma o güzel canını sakın bunları sana destek olmak için değil gerçekten yasadigim için anlattım