Hndiy 3 aylık bebeğim var sağ göğsümü emmiyor 1 aydır sağıyorum diğer göğsümde yetmiyor humana stil tea rezene kimyon hepsini içiyorum ama pek bi şişlik de hissetmiyorum diğer göğsümde ne yapabilirim sütümü nasıl arttırabilirim ?
LeMabelle Hndiy günde 4 lt su ve bebeğin uyuyunca sende uyu uyku çok önemli çocuk doktorumuz böyle dedi ve gerçekten çok haklıymış
Asyaveannesi04 Hndiy ebebekte yeşil promalt var günde bir tane içiyorum ben çok faydasını gördüm tavsiye ederim 🙏🏻
Mumoslu30 Hndiy Canın öncelikle stresten uzak dur su iç bol bol hünnap rezene çayı var günde 2 3 fincan iç kesinlikle cok etkili ceviz tüket sütünü yaglandirsin yoğurdun yağınıda ye oda yaglandirir bebegine kilo yapar tok tutar insaAllah gerisinde ne bulsan ye ic bol bol agzin bos durmasin🥰👍🏻😁💚💐
Rezenecayi Hndiy merhaba bennde 3.ayımda süt azalması yaşadım moralim çok bozuldu göğsüm yumuşadı yetmiyor diye düşündüm hep. Öncelikle bu düşünceleri bi kenara atın. Suyunuzu bol için. Sütünüzün büyük çoğunluğu su artık yağlı kısmı azaldı. 3 4 litre su. Yemeklerde komposto. Muhallebili sütlaçlı tatlı. Kuru incir. Yeşil soğan. Tahin pekmez. Tahinli kabak tatlısı. Ve en önemlisi dinlenmek. Yemeğinize özen gösterip biraz da dinlenir uyursanız tamamdır. 4. Aydan bildiriyorum şişiyor göğsüm hatta sızlıyor. Asla ilk dönemki gibi değil ama bazen emdikten sonra sağıp stok bile yapıyorum. Dönemsel bir şey de olabilir. Ama hiçbir zaman yetmiyor diye düşünmeyin. Bebeğiniz mutlu mu gülüyor mu gelişimi iyi mi oyun oynuyor mu sizinle bunlar evetse aç değildir. Aç bebek ağlar huzursuz olur mızıldar. Sütünüze güvenin. Geçen ay aynı yoldan bende geçtim doktor kilosunu yanlış ölçtü çocuğun bana hemen sütün mü azaldı beğenmedim kilo alışını mamaya başlarız falan dedi çok moralim bozulmuştu. Aslında oğlum 800 gram almıştı ama eski ölçümü yanlış olunca 300 gram almış gibi hesapladı saçmaladı
Anneyimmmbeen Mumoslu30 başka sütü yağlandıranlar nelerdir biliyor kuşunuz ? Günde kaç ceviz mesela ?
Hndiy Rezenecayi ya evet bende böyle birşey yaşadım sağlık ocağında 4650 çıkmıştı iki hafta sonra başka doktora başka sorunu için gittiğimde 4400 demişlerdi mamaya başlamak zorunda kaldım sütün yetmiyor dediği için
Mumoslu30 Hndiy bende canım aynii ama bebeden yapamadigim icin yoksa bir yere misafirlige gitsem kitliktan çıkmış gibi seviniyorum yemek diye🤣🤣😍❤️
meraklibiranne Hndiy ben silikon uç kullanırken sütüm çoğalmıştı sürekli takıyordum bebek sürekli emiyormuş gibi süt üretiyordu
tubasd Hndiy bulgurun en incesi irmik gibi olan haslamalik olarak kullanilan bulgur mutlaka dene bende arkadasimda yaptik cok yararini gördük biiznillah bizim memlekette hep yaparlar ama ben tatli olanini yaptim hem bu bulgur gaz yapmayan bulgur 3 yemek kasigi bulgur 1 cay bardagi süt 1 yemek kaşığı seker bal pekmez hangisini istersen 1 tatli kasigi tereyagi yahi tavada erit bulguru dok azicik cevir tavada sut ve tatlisini koy karistir pişir ye ve su iç bunu yapan arkadasa gogusunu sag demistim sagmadi mastit oldu inanin faydasi oluyor Allahin izniyle ve uyuyun bebeginiz uyudukca 20 dk da olsa🌸 dua edin bol bol riski veren Allahim evladima sut riskini bol bereketli helal eyle diye 💕 evladiniz hayırlı olsun inşaallah ⚘
Mrvsen tubasd size bir şey diyeceğim. Gerçekten harikasınız ❤️ Tarifinizi denedim iyiki de denemişim 70 cc gelen sütüm resmen 2 katına çıktı ve hemen etki etti. Allah razı olsun yaa çok teşekkür ederim🌸
Mrvsen tubasd ayrıca neler neler yaptım. Haplar vitaminler , damlalar , ısırgan otu, tahin pekmez , dere otu , sütlü çaylar, Malt içecekleri, havuç vs vs denemediğim hiçbir şey kalmamıştı umudum yeşerdi resmen 🤗
Prensannesiiiiiiiiii Dereotu kısır tahin pekmez bol su ve havuç bunlar bana bayağı süt yapiyor bide komposto
Mucize_ Hndiy yedikleriniz anlık günlük olarak artırır genel bilinen şeyler herkeste farklı etki eder ama bende etmişti ama en çok birini emerken diğerini pompa ile sağdım çok fayda oldu. Rezene için çocuk doktorumuz zararlı içme demişti gaz için içiyordum ben de
yagmurbstr Solgar Brewer’s Yeast with B12. Bununla tanışana kadar anne sütü artı mama veriyorduk her öğünde. Bunu içmeye başladım mamayı bıraktık. Bir şişenin yarısına gelince bunu içmeyi de bıraktım ve çok şükür sadece anne sütü ile devam ediyoruz.
EsleminAnnesiiiii35 yagmurbstr Solgar Brewer’s Yeast with B12 Dediğiniz hap mı? Ve günde kaç tane alınıyor? Birde fiyatı ne kadar kaçtane içinde Cevaplarsanız sevinirim ☺️
yagmurbstr Hndiy hap gibi şekli ama gıda takviyesi gibi düşünebilirsiniz. Cam şişede satılıyor, 250 adet var içinde. Ben hepsiburadadan almıştım, her alışveriş sitesinde ya da bu tarz ürünleri satan sitelerde mevcut. Trendyoldaki yorumlarına da bakabilirsiniz ben oradan çok etkilenmiştim açıkçası haksız değillermiş 🥰
yagmurbstr EsleminAnnesiiiii35 hap şeklinde ama gıda takviyesi gibi düşünebilirsiniz. Benim kesinlikle inancım yoktu, aldığımın ertesi günü ciddi artış oldu sütümde, mucize gibi bir şeydi benim için 🥰 ben ne olur ne olmaz diye günde 3 adet ile başladım, ama normalde 6 adet içiliyor, bir kaç gün sonra ben de 6 adet içmeye başladım. Mamaya ihtiyacımız git gide azaldı ve sanıyorum 1 haftanın sonunda da dolaba kaldırdık mama ekipmanlarını ve bir daha çıkarmadık :) googledan bakın, hem Farklı yorumları hem de Farklı sitelerde fiyatlarını görebilirsiniz. Ben hepsiburadadan almıştım
Asya0114 Hndiy göğüste şişlik olmaması sütünün olmadığı anlamına gelmez canım benim göğüslerim doğum yaptığımdan beri hiç sertleşmedi ama sütüm var şükür. Emmeyen göğüsü gece emzir gündüzde ilk onu teklif et mesela ayakta emzir (2 ay meme reddi ile savaşan birisi olarak tavsiye ediyorum ) süt çoğaltmaya gelince bol bol emzir şekerli besinler tüketebilirsin bende tavuk tahin helvası baklava aşırı süt yapardı bunu bebeğimin daha istekli emmesinden anlarım . Birde İnstagram da emzirme danışma Dilruba Demirezer var onun mayya sını kullandım çok işe yarıyor msj atarsan cevap veriyor zaten tüm sorularına. Birde uyu dinlen hergün sıcak su ile duş al. Ayrıca yumuşak meme de yağlı süt daha fazla olur😀şimdi bebeğim 6 aylık iki göğsümü de emiyor