yazelimm enjektörle 4er ml serumu burnuna sıkıyorum sonra aspiratörle çekiyorum hiç kanamadı daha önce sonrada drumuzun verdiği karışım burun spreyini sıkıyorm burnunun içinede kurumasın diye prnç tanesnden küçük nazalnem sürüyorum rahat ediyor günde en az 4defa yaptım hastalık sürecinde tıkandıkça açtım normalde sabah akşam açıyorum sadece kombi çok kuruttuğu için