yazelimm benmde bebeğim 3 buçuk grip şuan ben çok kötü grip oldum öksürük falan onada bulaşmış demek:( hastaneye götürdüm doktor bisy demedi kan tahlili istedi bizde veremedik damar yolu çok sıkıntılı, doktorda kan tahlili görmeden bisy diyemem dedi ,öylece eve döndük yani , emziryorumm bende sütümden geçsin diye ıhlamur iciyorm nane limon , çiğ sarımsak yutuyorum ,,ayran çorbası , kırmızı et haşlama bunları tuketiyorum her gün farkını gördüm bugün , öksürüğü azaldı tıkanıklığı da az şuan evi havalandiyorum ve bol su tuketiyorum sizde emziyosanz bı deneyin