Nik_mik_yok yok daha neler
kız 😁 keşke öle olsaydım ben normal diyet yapıyom yaa sıkmadan yapıyom zaten kendimi ama bakalım yine de az az gidiyo işte yok sade yulaf pişirdim içine kıyma koymadım zaten kendisi protein yaa gerek kalmıyor
İlle et yicen sende hee 🤪 kocam kılıklı 🤣
Normal granül kahvenin içine yarım limonu sık içine tarçın koy yine