Ilaydae bir ara burda bazı anneler bebeklerinin kilosunu yazınca bazıları obez olmuş diye aşağıladılar. Her bebeğin iştahı ve Doğum kilosu farklıdır
aynınayda iki bebek birinin kilosu az diğerinin çoksa bu tamamen fizyolojik ve genetik ya da iştahla alakalı olan bir durumdur .
Burada ben de dahil kimse kilolu olan sağlıklıdır zayıf olan sağlıksızdır demiyoruz ama bazıları çok fazla tepki veriyor benım bebeğim 4600 doğdu şu an 3 aylık 7250 kilo.
Basısı da 2500 doğar o ayda 4 kilodur .
Birisi bebeğini daha güzel besliyor diğeri besleyemiyor diye bir şey yok ikisinin de iştahı Doğum kilosu farklıdır kimse kimseyle kıyaslaslamıyoe önce sağlık.. bebeğinin kilosu daha fazla olan annelerin üstüne çok gidildiğini gördüm farklı bir tepki veriliyor daha önce kilo sorulan postlarda buna çok denk geldim
“ kendi kilonuzu yazın desek kimse yazmaz bebeğinizin kilosu fazla ya gerine gerine yazıyorsunuz” diyenleri de gördüm
çok kompleks var gerçekten kimsenın burada hava attığını da düşünmüyorum bebek kilosuyla hava mı atılır ya önce sağlık.
soruna gelince merak etme diş çıkarır emekler illaki kilosu düzene girer. Kafana takma 💓