Ilaydae yok yok benimkide öyleydi perdeymiş tablosunda üstteydi 6. Ayda ek gıdaya geçtiğinden beri üç ayda bir kilo amca almış,ek gıda yemiyor,şuan kilosu normal değerde,önceden toplu olduğu için normal,yoksa kilo alımı durduğu için zayıf bile denebilirdi:)