Gizemdonmez006 benimde oldu hala var gecmedi doktorum endişelenecek birsey olmadığını görüntü olarak rahatsiz olduysan Suan lokal anestezi ile alabilirim onu dedi. Ama zamanla kendiliğinden gecer dedi. Tam tarif ettiginiz benimkide. Agri sizi yok orada varliginida hissetmiyorum. 6.ayda gidecegim artik kontrole. 3 ayimiz bitti