Kızlar Doğum yapalı 1 ay 17 gün oldu bugün ağda yaparken farkettim alt tarafımda afedersiniz ama özür dileyerek deliğin orda tam beyaz top gibi bişey var ilk doğumumdu normal bişey mi bu akıntı değil yanlış anlaşılmasın 🙏🏻 Nolur bilginiz varsa aydınlatın şok oldum 😶