Kubra27 biz karı koca iri yarıyız baya. 37. Haftada kordon dolanması nedeniyle acil sezeryan oldum. Dogumda kg tam 3090 boyu 51 cmdii. Anne karnında beslenemedi, beslenip vadesinde doğsaydı tombik iri bebek olacaktı ama olmadı yavrum aç kaldı :( simdi o nedenle galiba doktor dısarda daha kilo almasını bekliyo anlamadım. Ya da dediğin gibi anne babaya göre kıyaslıyo