Bugün kontrolümüz vardı 2. ay. Bebeğim kız 3 kg doğdu bugünkü kilosu 4750 kg cıktı. Ağırlık anne sütü zoraki mama ile besliyorum. Aksamları sütüm kalmıyo cünkü doyup uyusun diye mama vermeye calısıyorum. Doymuyo sanki gece boyu inliyo kesintisiz uyumuyo. Doktor kilosu icin kötü değil ama 3. Ayında 5800 olması lazım bu gidişata göre alamicak dedi. (Erken doğdu bebeğim 37. hafta) çok üzüldüm :( mama olarak hipp combiotic kullanıyordum galiba mamayı da sevmiyor. Daha fazla kilo alması ve sevmesi icin önerebilceğiniz mama var mı?