Papianneoldu bende doğum kontrol hapı ile korunuyorum ilk adetim 4.5 aylıkken oldum ikinci adetimi daha olmadım. Emziriyorum ama yinede korktum bugün test yaptım negatif çıktı rahatladım. Doğumdan sonra emzirirken duzensizlikler olabiliyor. Eğer düzgün bir korunma yöntemi varsa çok korkmaya gerek yok bence