Papianneoldu 4 ay 12 günlük bebeğim var, adetim 10 gün gecikti. Hamile olabilir miyim test yapmaya doktora gitmeye korkuyorum. Sezaryen olmuştum belkide adetim düzene girmemiştir daha sizce :((((
5050 Papianneoldu 1 sene boyunca adet duzensiz olur diye duydum ama yine de korkunun ecele faydası yoo test yapın derim
Senemmm11 Papianneoldu hayatım hem korunmuyorsunuz hem korkuyorsunuz ben anlamıyorum sizin gibileri ya. Çocuğun küçük, madem ikinciyi düşünmüyorsun korunsanıza adam akıllı. Sonra hamile miyim hamile miyim belkide hamilesin test vermen lazım burda kimse bilemez
Balkizimmmmm Ayy canım benimde 5 ay 10 günlük bebeğim var adetim iki gün gecikti valla bende çok korkuyorum ya
Papianneoldu Balkizimmmmm of ya :(((( peki sizin doğumdan sonra adetiniz düzenli miydi ben sadece Şubat ayında oldum
Balkizimmmmm Papianneoldu canım üç dört kere oldum ama hiç ne zaman oldum diye gününe bakmamıştım ya geçen ayki adetimde indirdim uygulama iki gün geçti gösteriyo yüzümde felan sivilce çıktı ama bilmiyorum inşallah Allah’ım isteyince nasip eder
Bebegimm1 Papianneoldu yani kusura bakmayin da hem korkuyorsunuz hemde korunmuyorsunuz bu sekilde hamile kalirsiniz ne yazikki en az 2 yontemle korunun ve test yapin belki de gecikmedir bilemeyiz malesef
Senemmm11 Balkizimmmmm ya tabiki korunurkende hamile kalan var ama ne biliyim yani korunmayıp böyle söyleyenlere sinir oluyorum 😂
Papianneoldu Balkizimmmmm Ben hala aynı. Sizin için çok sevindim bana da dua edin. Yarın doktor kontrolüne gidicem test yapmaya cesaretim yok
aysenur65 Papianneoldu ya benim de bebeğim 7 aylık adetim 10 gün gecikti bu ay bi kaza yaşadık ertesi hap kullandım umarım o yüzdendir gecikme çünkü şuan 2.bi hamileliği kaldıramam böyle başına gelen var mı acaba
Svvl08 aysenur65 bende ertesi gün hapı içmiştim baya oldu ama hala hatırlıyorum adet gecikmesi yapmıştı bende
Mabelle Papianneoldu bunu kim bilebilir test yapman lazım . Kafamıza göre hamilesin mi diyelim yani. 🤦🏼♀️ Ben korunarak hamile kaldım düşünün yani. Geri çekilme zaten bir korunma yöntemi değil..