mehmel54
Merhaba aslında 2. ayın ilk haftasından sonra çok güzel düzen kurmuştuk kızım kendisi kurdu ben de devam ettirdim aslında akşam 9:30 da kendiliğinden uyuyup sabah 9 a kadar uyanmazdi ama gece 2 kez acıkır kimildanmaya başlardı ben hiç deliksiz uyuduğunu hatırlamıyorum şuanda da geç uyuyor ama biz yine gece 2 kez uyanıp emiyoruz 4 saat uyanmadan uyuduğunu hatırlamıyorum mama verip uyutsam da genelde aynı saatlerde uyanıp emiyor bizi 12. hafta atağı mahfetti gece gündüz uykuya ağlayarak dalıyor 😕