Cihan47 aynen öyle dedi doktorumuz korkacak bir şey yok dedi şimdi burda yazılanları görüncede aynilar demekki gelişimi guzl dedim içim rahtladi 😂 anne yüreği işte bide etraf baskısı bnce çok kotu işte falancanin çocuğu bu ayda zıplıyor falancanin çocuğu ağlamıyor sürekli böyle saçma örnekler duyuyorum etkilenmem diordum ama illaki etkileniordm biraz bu post o bakımdan çok iyi oldu