Gündüz uykuları çok kısa, gece sürekli uyanıyor. Sürekli ağlama mutsuzluk hali. Asla emmiyor, sütüm artık iyice azaldı. Sağdığı da 30 ml çıkıyor, aşırı üzülüyorum. Geceleri ağlayarak uyanıyor. Kabızlık başladı. Herşeyi ağzına sokmaya çalışıyor. Henüz dönemiyor ve dönmeye üşeniyor. Sürekli kucakta durmak istiyor. Ama bazen bi gülüyoooo alıp canıma sokasım geliyo💙💙💙